یه شب خوب

خشم شب

کارت پستال درخواستی طراحان 

یه شب خوب تو آسمون، یه ستاره چشمک زنون، خندید و گفت: کنارتم، تا آخرش تا پای جون، ستاره ی

 قشنگی بود، آروم و ناز و مهربون، ستاره شد عشق من و منم شدم عاشق اون، اما زیاد طول نکشید

عشق من و ستاره جون، ابری اومد ستاره رو دزدید و برد نامهربون، حالا شبا به یاد اون، زل می زنم به

آسمون، دلم می خواد داد بزنم این بود قول و قرارمون، تو رفتی و از خودتم، نذاشتی حتی یه نشون....

کارت پستال درخواستی طراحان

چی بگم اگه تو بودی گریه ها منو نمی برد، زندگی منو می فهمید، رویاهام به هم نمی خورد...

کارت پستال درخواستی طراحان

باید فراموشت کنم

چندیست تمرین می کنم

من می توانم!می شود!

آرام تلقین می کنم

حالم نه اصلا خوب نیست تا بعد بهتر می شود

فکری برای این دل آرام غمگین می کنم

من می پذیرم رفته ای و برنمی گردی همین

خود را برای درک این صد بار تحسین می کنم

کم کم ز یادم می روی این روزگار و رسم اوست

این جمله را با تلخی اش صدبار تضمین می کنم

کارت پستال درخواستی طراحان

 



نظرات شما عزیزان:

mahdie khanoom
ساعت2:09---16 مرداد 1392
زیاد خوب نباش زیاد دم دست هم نباش

زیاد که خوب باشى دل آدم ها را مى زنى

آدم ها این روزها عجیب به خوبى به شیرینى آلرژى پیدا کرده اند

زیاد که باشى ، زیادى مى شوى


mahdie khanoom
ساعت17:20---15 مرداد 1392
هیچوقت به خودت نگو من یه آدم زشتم
.
.
.
.
بگو من یه میمون خوشگلم




parand
ساعت11:31---15 مرداد 1392
شب که مــــی خـــواهَم بخــــوابم..

بـا خودم اتمـــــــام حُجــَــت مــی کنم...

که دیگــــــر نه اشکــی از چشمـانم فـــرو آیــد...
.....................................
موفق باشید..بمنم سر بزن
و نه نگاه هـــــــایم خیس آب شونـــد...

امـّـا صُبــح که بـــلنـــد مــی شوم...

مــی بینم که بالِــشَم خیس خیس است !!


میلاد
ساعت0:50---14 مرداد 1392
سلام وب خیلی زیبای داری♥به منم یه سری بزن نظر بده♥اگه دوست داشتی منو با اسم عاشقانه میلاد♥لینک کن بعد بگو با چ اسمی لینکت کنم منتظرتم♥♥

ღ♥ღدختر پاییزیღ♥ღ
ساعت21:54---13 مرداد 1392
عــطر ِ تَنت روی ِ پــیراهنـم مــانده ..

امــروز بـویــیدَمَش عمــیق ِ عمــیق ِ!

و با هـر نـفس بـغــضم را سـنگین تر کردم!

و به یــاد آوردم که دیـگر ، تـنـت سـهم ِ دیگری ست…

و غمــت سـهم ِ مــن!


غریب آشنا
ساعت16:32---13 مرداد 1392
سلام خوشحال میشم باهاتون تبادل لینک کنم من شما رو لینک کردم.پیش منم بیاین خوشحال میشم

محیا
ساعت16:13---13 مرداد 1392
میییییییییییییییییییسسسسیییییی یییییییییییییی

محیا
ساعت15:37---13 مرداد 1392
سالم عزیزم مطالبت واقعاخوندنی بود توهم لینک شدی.

raha
ساعت14:20---13 مرداد 1392
هه هه هه!داداچی آنلاینیا!
میسی بازم بیا پیچم!


raha
ساعت14:02---13 مرداد 1392
پاییز شده بود ب جرم کم کاری اخراجش کردند...
رفتگری ک عاشق شده بود...برگ هارا قدم میزد جارو نمیکرد!


raha
ساعت13:59---13 مرداد 1392
آها من این شعر ستاره رودالم خعلی قشنگه...ولی تحریف شده چون ماه ستاره رو میدزده!

آخرشم...بازمیگه:دوست دارم ستاره جون تاآخرش تاپای جون!


raha
ساعت13:51---13 مرداد 1392
سلام داداچی وبت حرف نداله پستات همه چیزتمومه..خوندمشون خیلی دوسشون داشتم..باشه داداچ من لینکیدمت باافتخار!

ღشمیم عشقღ
ساعت12:37---13 مرداد 1392
سلام مرسی لینک کردی منم لینکت کردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 13 مرداد 1392ساعت 10:31 توسط رضا|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->
Design By : MohammadDesign.IR